رئیس انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان گفت: ایجاد وحدت صنعت و دانشگاه در شرکت سانیر به مرحله اجرا رسیده است.

به گزارش انجمن برق به نقل از عصر تحلیل، هیات مدیره انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان با هیات مدیره شرکت سانیر در محل شرکت دیدار کرد. در این دیدار که با محوریت جلسه هیات مدیره انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان برگزار شد به بحث و تبادل نظر بین اعضای انجمن و اعضای هیات مدیره شرکت سانیر ادامه پیدا کرد.

سید محسن پورسعید رئیس انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان، در این جلسه با اشاره به تعامل شرکت سانیر با دانشگاه گفت: خوشبختانه نیروهای شرکت سانیر از متخصصین و تکنسین های دانشگاهی است که عملکرد بسیار مطلوبی از خود بجا گذاشته اند.

وی در ادامه تصریح کرد: شرکتهایی از جمله سانیر افتخاری برای صنعت اصفهان محسوب می شوند و می توانند ظرفیت های پنهان اصفهان در شکوفایی اقتصاد را بارور کنند.

رئیس انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان افزود: توسعه متوازن صنعت با تولید ملی در تقابل نیست و باید به مقوله تولید ملی ارزش بیشتری گذاشته شود.

پورسعید همچنین تصریح کرد: صنایع اصفهان خوشبختانه سابقه پرافتخاری در کشور دارند و شرکت سانیر نیز از این مهم بهره می برد.

وی متذکر شد: توجه به تولید با کیفیت با در نظر گرفتن استانداردهای روز یکی از اصلهای مهم صنعت است که شرکت سانیر در طی این چند سال به خوبی از این اصل پیروی کرده است.

در ادامه این جلسه محمد جواد سبحانی موسسه و بنیان گذار شرکت سانیر ضمت قدردانی از حضور هیات مدیره انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان در محل کارخانه با اشاره به تولید این شرکت در حوزه برق و الکترونیک گفت: شرکت سانیر با اتکا به دانش و توان داخلی و بهره گیری از مهندسی و تکنسین های خوب اصفهانی توانسته کیفیت را در تولید سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی همچنین اذعان کرد: ما سعی داریم با توسعه صنایع شرکت به رشد صنعت در کشور کمک کنیم تا در سهم عمده ایی در خودکفایی در صنعت برق  داشته باشیم.

گفتنی است در بخش اصلی این جلسه زهره باطنی دبیر انجمن صنایع همگن برق و اکترونیک استان اصفهان نیز به مصوبات جلسه طبق دستور جلسه پرداخت.

شایان ذکر است در این جلسه مژگان سبحانی رئیس هیات مدیره شرکت سانیر و همچنین امیرحسین امیدیان، فریدون گلکار،  نسرین حبیب آگهی، محمد افاضلی، علی جانثاری، احمد اشفاق اعضای هیات مدیره و بازرسین حمید مومزایی، مهدی کرمانی انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/