انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان : رئیس خانه صمت استان اصفهان از نمایندگان مجلس درخواست کرد: لطفا به درد و دل های من که برآمده از دل جامعه صنعت اصفهان است، گوش دهید و از حق من دفاع کنید.

به گزارش انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک به نقل از  عصر تحلیل ، رییس خانه صنعت ،معدن و تجارت استان اصفهان در حاشیه دیدار اعضای خانه صمت استان اصفهان با مهدی طغیانی و  حجت الاسلام موسوی لارگانی نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به بیان درد جامعه صنعت در قالب یک درد و دل شخصی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این درد و دل شخصی برآمده از دل جامعه صنعت استان و حتی ایران نیز است، گفت:  این صحبتها که با عنوان درد و دل از آنها یاد می کنم مربوط به قوانین اشتباهی رایج در شهر اصفهان است که واقعه تلخی را به دنبال داشت.

وی در ادامه گفت : در مقطعی از زمان یکی از تو لید کنندگان این شهر به نام محمد علی موسی خانی دچار مشکل اقتصادی شدند و تنها کسی بودم که برای دیدار وی به زندان رفتم و با او صحبت کردم.

سهل آبادی همچنین تصریح کرد: پیگیر کارها ی او شدم تا از زندان بیرون آمد.

وی با اشاره به تلخی این حادثه گفت: پس از فوت این فعال اقتصادی خوشنام یک هزار و ۲۰۰ کارگر وی بیکار شدند و خانواده او به وضعیت بد اقتصادی افتادند.

رئیس خانه صمت استان اصفهان در ادامه این واقعه تلخ گفت: همسر مرحوم موسی خانی را بانک ملت به دلیل بدهی باز داشت کرد و این مساله باعث شد بنده به صورت عجیبی ناراحت شوم.

وی ادامه داد: پس از بروز این مشکل و بازداشت همسر موسی خانی من کفالتشان را برای پیگیری پرونده قبول کردم تا بالاخره پس از پیگیری ها وی پس از ۱۸ روز از زندان آزاد شد.

این فعال اقتصادی گفت: در حین آزادی او، از شدت عصبانیت سیلی بر گوش پسر مرحوم موسی خانی زدم و از وی به دلیل زندانی شدن مادرش گله مند شدم.

وی متذکر شد: بعد از گذشت چند سال  بانک ملت بدون هیچ منطقی بیش از یک میلیارد از حساب من بدون هیچ دلیل قابل قبولی برداشت کرد به طوریکه هیچکس هم از این موضوع دفاعی نکرد.

سهل آبادی در ادامه صحبتهای خود در اعتراضی گفت: چرا باید در شهر اصفهان قوانین با دیگر شهرهای دیگر در کشور فرق کند در صورتیکه من در دیگر استانها هم کفالت برعهده گرفتم و مشکلات این چنینی برایم تا کنون پیش نیامده است.

وی بابیان اینکه مساله ریالی این موضوع دیگر برایم اهمیتی ندارد، متذکر شد: این مسئله از جهت معنوی و حیثیتی بسیار برای من اهمیت داشت که بعد از سی سال خدمت صادقانه لطمه بزرگی به من وارد شد.

رئیس خانه صمت ایران گفت: همه می دانند که رییس بانک ملت در حالی که من فقط کفیل موسی خانی بودم چه بلایی سر من آورد و او براحتی از جوابگویی  برای این کار  امتناع کرد.

وی در پایان صحبتهای خود خاطر نشان کرد:  از نمایندگان مجلس خواهش دارم که از من دفاع کنند تا درآینده همانند مساله من حقی نا حق نشود.

انتهای پیام /